Sorry, you can not purchase this course

Στρατηγική & Τεχνικές Πωλήσεων σε Περιόδους Κρίσης

(0 review)
Free
Στρατηγική & Τεχνικές Πωλήσεων σε Περιόδους Κρίσης

Το ΚΕΚ ΔΡΑΣΗ υλοποιεί “Σεμινάριο σχετικά με τη Στρατηγική και τις Τεχνικές Πωλήσεων σε περίοδο κρίσης ”. Για να επιβιώσει η σύγχρονη επιχείρηση και να αντιμετωπίσει καλύτερα τις δυσκολίες και τα προβλήματα της σημερινής αγοράς, κρίνεται αναγκαία η συνεχής επιμόρφωση των εργαζομένων σε νέες μεθόδους, ανάλογα με τον τομέα στον οποίο δραστηριοποιούνται.

Μέσω των σεμιναρίων οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν μια πλήρη εικόνα της διαδικασίας της πώλησης, καθώς και τις απαραίτητες γνώσεις και εργαλεία που θα τους επιτρέψουν να αυξήσουν την πώληση των προϊόντων ή υπηρεσιών που προσφέρουν, ιδιαίτερα στο σημερινό δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον.

Η Θεματολογία:

1. Τεχνικές Πωλήσεων

2. Επικοινωνία με τον πελάτη

3. Προετοιμασία πριν από την επίσκεψη

4. Προσέγγιση και ανίχνευση

5. Παρουσίαση

6. Χειρισμός αντιρρήσεων και παραπόνων των πελατών

7. Συμβουλές για αποτελεσματική διαχείριση της πώλησης στην κρίση

Ομάδα Καταρτιζόμενων/Εκπαιδευόμενων:

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

• Διευθυντές πωλήσεων και διευθυντές marketing

• Ανώτερα και μεσαία στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται με πωλήσεις

• Νέους πωλητές προκειμένου να αποκτήσουν ένα ολοκληρωμένο υπόβαθρο στις τεχνικές πωλήσεων

• Έμπειρους πωλητές προκειμένου να βελτιώσουν τις ικανότητες και δεξιότητές τους

Σκοπός Σεμιναρίου:

• Η εξοικείωση των εκπαιδευόμενων με νέες τεχνικές πώλησης, προκειμένου να αυξηθεί η αποτελεσματικότητά τους και να μεγιστοποιηθεί η ικανοποίηση των πελατών τους.

• Η αποτελεσματική αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης μέσω καινοτόμων τεχνικών marketing.

• Η δημιουργία αποδοτικών πωλητών μέσω των κατάλληλων διαδικασιών πρόσληψης και εκπαίδευσης.

Οφέλη από τη συμμετοχή σας:

  • Βελτιώνετε την προσέγγιση σας με το υπάρχον και νέο πελατολόγιο σας
  • Εξοπλίζεστε με σύγχρονες τεχνικές προσέγγισης που λαμβάνουν υπόψη τις νέες συνθήκες της αγοράς
  • Εκπαιδεύεστε σε πρακτικές τεχνικές πωλήσεων που θα σας βοηθήσουν ουσιαστικά να διαχειριστείτε τις απαιτήσεις του πελάτη
  • Βελτιώνετε την αποτελεσματικότητα σας στις καθημερινές επισκέψεις σας στο πελατολόγιο σας

Διάρκεια προγράμματος: 30 ώρες (6 ημέρες x 5ώρες)

Εκπαιδευτές:

Οι εκπαιδευτές που διδάσκουν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι εγγεγραμμένοι στα Μητρώα Εκπαιδευτών του ΕΟΠΠΕΠ και του ΟΑΕΔ.

Οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να δηλώσουν συμμετοχή και να υποβάλλουν τη σχετική αίτηση μπορούν να επικοινωνήσουν στα τηλέφωνα: 2310 888314 και 2310 888316 ή στο e-mail:info@kekdrasi.gr ή να συμπληρώσουν την παρακάτω φόρμα.





 

Course Features

  • Lectures 1
  • Quizzes 1
  • Duration 30 hours
  • Skill level All level
  • Language Ελληνικά
  • Students 0
  • Assessments Self
Πρόγραμμα σπουδών είναι άδειο

Reviews

Average Rating

0
0 rating

Detailed Rating

5 stars
0
4 stars
0
3 stars
0
2 stars
0
1 stars
0