Sorry, you can not purchase this course

Σεμινάριο στην Οροφοκομία

(0 review)
Free
Σεμινάριο στην Οροφοκομία

Το ΚΕΚ ΔΡΑΣΗ υλοποιεί “Σεμινάριο στην Οροφοκομία  (Housekeeping)”.  Είναι ένα ειδικά διαμορφωμένο πρόγραμμα για να καλύψει όλες τις πρακτικές και θεωρητικές γνώσεις που πρέπει να κατέχει ο επαγγελματίας της Υπηρεσίας Ορόφων ενός ξενοδοχείου.

Η καλή λειτουργία και η εικόνα ενός ξενοδοχείου εξαρτώνται ως ένα μεγάλο βαθμό από την καθαριότητα και την άνεση των κοινόχρηστων χώρων και κυρίως των δωματίων του. Οι ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα παρουσίασης μιας καλής εικόνας στον πελάτη, φροντίζουν να διατηρούν ένα ειδικό τμήμα επιφορτισμένο με την καθαριότητα και τη συντήρηση των χώρων του ξενοδοχείου, το οποίο ονομάζεται Υπηρεσία Ορόφων ή Οροφοκομία (Housekeeping Department). Για να είναι αποτελεσματικό και να λειτουργεί σωστά ένα τέτοιο τμήμα υπάρχουν κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται από τους εργαζόμενους όσον αφορά στις εργασίες που τους έχουν ανατεθεί, αλλά επίσης υπάρχουν κανόνες οι οποίοι συντελούν στη σωστή αντιμετώπιση πελατών, αλλά και συναδέλφων.

Στο χώρο της οροφοκομίας, το κυρίαρχο στοιχείο που θα κάνει κάποιον να ξεχωρίσει, είναι οι γνώσεις και οι ικανότητές του σε συνδυασμό με την άψογη επικοινωνία με τους πελάτες, την κατανόηση αυτών, αλλά και την ευχάριστη προσωπικότητα.

Η Θεματολογία:

 

1.      Ο ρόλος και οι ευθύνες του τμήματος οροφοκομίας.

2.      Οργάνωση λινοθήκης – πλυντηρίου.

3.      Διαδικασία εισόδου υπαλλήλων του ξενοδοχείου στο δωμάτιο του πελάτη.

4.      Καθαρισμός και διακόσμηση δωματίων, μπάνιων και κοινόχρηστων χώρων.

5.      Διαδικασία μεταφοράς επίπλων.

6.      Νυχτερινή υπηρεσία στα δωμάτια.

7.      Κανόνες κατάλληλης ενδυμασίας και εμφάνισης προσωπικού.

8.      Διαχείριση απολεσθέντων αντικειμένων.

9.      Κανόνες χρήσης κλειδιών και καρτών των δωματίων.

10.  Έλεγχος ορόφων και κοινόχρηστων χώρων.

11.  Ποιοτικός έλεγχος από την προϊσταμένη του τμήματος οροφοκομίας.

12.  Συμπεριφορά προσωπικού του ξενοδοχείου στους πελάτες.

13.  Εξυπηρέτηση πελατών στα τμήματα οροφοκομίας.

14.  Εξυπηρέτηση των V.I.P. προσώπων.

15.  Επικοινωνία και Συμπεριφορά.

16.  Αντιμετώπιση Αντιρρήσεων, Παραπόνων και Διαχείριση κρίσεων με δύσκολους πελάτες.

17.  Κανόνες για αποφυγή παρεξηγήσεων.

18.  Συνεργασία με συναδέλφους.

19.  Συνεργασία τμήματος οροφοκομίας με άλλα τμήματα του ξενοδοχείου.

20.  Επικοινωνία με πελάτες στα αγγλικά – χρήσιμες λέξεις και εκφράσεις.

21.  Σωστή χρήση χημικών και απορρυπαντικών προϊόντων.

22.  Οικολογική διαχείριση του τμήματος ορόφων.

Ομάδα Καταρτιζόμενων/Εκπαιδευόμενων:

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε προϊσταμένες ορόφων, καμαριέρες και καθαρίστριες ξενοδοχείων, που ακόμα και αν δε βρίσκονται στην πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης του πελάτη, ωστόσο χρειάζεται να διακατέχονται από πνεύμα εξυπηρέτησης και να έχουν τουριστική παιδεία και συνείδηση.

Σκοπός Σεμιναρίου:

Στο τέλος της εκπαίδευσης οι συμμετέχουσες θα είναι σε θέση:

 

·         Να αντιμετωπίζουν και να εξυπηρετούν καλύτερα τον πελάτη.

·         Να  εξυπηρετούν με τη διακριτικότητα που χρειάζεται ώστε να μην ενοχλούνται οι πελάτες.

·         Να βελτιωθούν στον τρόπο καθαρισμού όλων των χώρων δίνοντας έμφαση στη “λεπτομέρεια που κάνει  τη διαφορά’’.

·         Να δώσουν έμφαση στην εμφάνισή τους.

·         Να γνωρίζουν τη σωστή συμπεριφορά απέναντι σε πελάτες και πελάτες V.I.P.

·         Να επιτύχουν την καλύτερη συνεργασία με τους υπόλοιπους εργαζομένους.

Διάρκεια προγράμματος: 50 ώρες (10 ημέρες x 5ώρες)

Εκπαιδευτές:

Οι εκπαιδευτές που διδάσκουν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι εγγεγραμμένοι στα Μητρώα Εκπαιδευτών του ΕΟΠΠΕΠ και του ΟΑΕΔ.

Οι ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να δηλώσουν συμμετοχή και να υποβάλλουν τη σχετική αίτηση μπορούν να επικοινωνήσουν στα τηλέφωνα: 2310 888314 και  2310 888316 ή στο e-mail: info@kekdrasi.gr ή να συμπληρώσουν την παρακάτω φόρμα.





 

Course Features

  • Lectures 1
  • Quizzes 1
  • Duration 50 hours
  • Skill level All level
  • Language Ελληνικά
  • Students 0
  • Assessments Self
Πρόγραμμα σπουδών είναι άδειο

Reviews

Average Rating

0
0 rating

Detailed Rating

5 stars
0
4 stars
0
3 stars
0
2 stars
0
1 stars
0